Морозиво в США
НазадУ більшості західних країн морозиво — продукт сезонний. У США в жаркі місяці його споживання збільшується всього на 15—20%. Американці купують морозиво цілий рік. Для багатьох це не просто десерт, а основне блюдо на обід, вечерю або сніданок. В результаті, на одного американця доводиться 17—25 кг морозива на рік.
Не дивно, що саме американці споживають половину морозива в світі.
Перший і основний факт — морозиво в США дійсно смачне.
Другий факт — вони ввели упаковку 1,22 літра в основний стандарт, що розуміє під собою часте сімейне споживання. Один член сім’ї захотів морозиво і всіх підбиває. У сім’ї, де я був в гостях, сімейне вживання морозива на вечерю через день — абсолютно нормальне явище. І навіть діти їдять його не «по-дитячому».
У морозильній камері (а камера досить велика) окрім основних продуктів, тих, що вимагають заморожування, знаходилися 2 види морозива по 1,22 літра. а для того, аби впроваджувати такий стандарт, необхідно бути упевненим в тому, що морозильна камера потенційних клієнтів зможе прийняти його.
Ціна
Ціна на будь-який певний вид морозива з будь-яким наповнювачем, або без нього — однакова. В Америці все просто. Якщо ціна — то одна. Якщо ви примушуєте покупця заморочуватись з ціною, то він буде не дуже лояльний до вашої марки. Також, єдина ціна, напевно, дуже зручна при постачанні і розрахунках.
Наприклад, вартість 1,22 літра морозива популярної в США торгової марки Tillamook (середній ціновий сегмент, хоча самі виробники відносять себе до преміум класу) — 4,72$ (приблизно 23,6 грн), з податками та врахуванням знижки супермаркету (1,7$). Хоча базова ціна виробника — 6,52$, з урахуванням податків (9%).
Асортимент
Асортимент морозива в США є доить широким. Окрім традиційних для українського споживача смаків, тут присутні наступні види морозива:
- банановий спліт;
- шоколадне;
- чорний грецький горіх;
- карамельне;
- чізкейк;
- праліне;
- з печивом;
- ваніль;
- персикове;
- фісташкове;
- біла лакриця;
- фруктове (полуниця, вишня, ожина та ін.).
З вище перерахованих видів найбільш популярними серед мериканців є шоколад, полуниця і ваніль. Ці смаки морозива є традиційними та найбільш споживаними в США.
Прийшовши в магазин, американці не обмежуються купівлею тільки морозива. Поряд з викладкою морозива, на вітринах знаходяться фруктові та шоколадні сиропи, вершки, помадки та інші добавки. Тут же ви можете знайти спеціальні ложечки і формочки. Ці та інші речі допомагають зробити морозиво ще смачнішим, а його вживання — цікавішим.
10 вересня 2007
Сергій Козлов,
творчий директор РА «Рекламне Джерело»,
Сіеттл, США,
спеціально для ТМ «Рудь» Житомирського маслозаводу