Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

Компанія «Рудь» приєдналася до флешмобу 22PushUpChallenge, щоб привернути увагу до проблем військових

Компанія «Рудь» приєдналась до Всесвітнього флешмобу 22PushUpChallenge, за умовами якого необхідно від тиснутися 22 рази. Мета флешмобу — звернути увагу на соціальні та психологічні проблеми ветеранів війни після їхнього повернення додому.

Сама цифра 22 — невипадкова. За статистикою, щодня у світі помирають 22 військових, які страждають від посттравматичного синдрому і закінчують життя самогубством.

Флешмоб розпочався в США, але набув популярності в Україні. Учасники флешмобу намагаються привернути увагу громадськості до ветеранів, які постраждали під час бойових дій на Сході.

Колектив компанії «Рудь» отримав естафету від Центр у Утеплення і передає ТОВ «Айс-Тім».

Інші новини
Коментарі
Щоб залишити коментар, авторизуйтесь
Підпишіться на розсилку
Дякуємо!
Перший дайджест — уже скоро.

Дізнавайтеся першими про події з життя компанії, а також цікаві акції, смачні новинки, корисні статті та рецепти.