Компанія «Рудь» приєдналася до флешмобу 22PushUpChallenge, щоб привернути увагу до проблем військових
Компанія «Рудь» приєдналась до Всесвітнього флешмобу 22PushUpChallenge, за умовами якого необхідно від тиснутися 22 рази. Мета флешмобу — звернути увагу на соціальні та психологічні проблеми ветеранів війни після їхнього повернення додому.
Сама цифра 22 — невипадкова. За статистикою, щодня у світі помирають 22 військових, які страждають від посттравматичного синдрому і закінчують життя самогубством.
Флешмоб розпочався в США, але набув популярності в Україні. Учасники флешмобу намагаються привернути увагу громадськості до ветеранів, які постраждали під час бойових дій на Сході.
Колектив компанії «Рудь» отримав естафету від Центр у Утеплення і передає ТОВ «Айс-Тім».