Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

ПАТ «Житомирський маслозавод» успішно співпрацює з десятками країн і є одним з небагатьох виробників молочної продукції, що мають дозвіл на експортування до Європейського Союзу.

Залежно від країн, у які постачається продукція «Рудь», загальний експорт компанії умовно поділяється на кілька напрямків: ЄС, Азія та країни СНД. Частина продукції експортується також і до США.

Цікавим і перспективним для експорту морозива й заморожених продуктів є ринок країн Близького Сходу.

Там живе багато людей з хорошою купівельною спроможністю. До того ж це жаркі країни з високою середньорічною температурою. Тому вживання морозива й різних заморожених десертів для них особливо актуальне, — говорить Антон Скипальський, начальник відділу експорту компанії «Рудь».

Задля розширення географії експорту та пошуку нових партнерів у цьому регіоні представники компанії «Рудь» взяли участь у міжнародній виставці Gulfood-2018, що проходила з 18 до 23 лютого у Дубаї.


Міжнародна виставка продуктів харчування Gulfood головна на Близькому Сході й одна з наймасштабніших і найвпливовіших у світі. У Gulfood-2018 взяли участь близько 10 000 компаній-виробників з усього світу. За шість днів проведення захід зібрав понад 1,5 млн відвідувачів.

ПАТ «Житомирський маслозавод» цього року презентував тут свою продукцію вдруге.

У Gulfood-2018 компанія «Рудь» брала участь у рамках національного стенду. Виставка ділиться на напрямки або за видами продукції (наприклад, молочний та м’ясний павільйони), або за національними стендами, де можуть бути представлені змішані види продукції. Ми взяли участь у заході саме у рамках колективного стенду українських виробників, який представляли понад 30 компаній. При цьому у нас був окремий стенд зі своєю холодильною камерою.

Стенд продукції «Рудь» відвідало понад 1000 компаній.

Найбільше відвідувачів було з країн Перської затоки: Катару, Кувейта, Оману, ОАЕ, Саудівської Аравії. Також було багато представників з Індії, Ірану, Пакистану, Північної Африки. Відвідували стенд і європейські компанії, — розповідає начальник відділу експорту.

Подібні заходи — чудова нагода для експортерів ознайомитися зі світовими трендами у галузі харчової промисловості, а головне — розпочати співпрацю з новими закордонними партнерами. 

Інші новини
Коментарі
Щоб залишити коментар, авторизуйтесь
Підпишіться на розсилку
Дякуємо!
Перший дайджест — уже скоро.

Дізнавайтеся першими про події з життя компанії, а також цікаві акції, смачні новинки, корисні статті та рецепти.