Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

Петро Рудь: «Наш план на майбутнє — не тільки вдосконалюватися самим, а й розвивати ринок»

Як розвивається компанія «Рудь», якими здобутками пишається та які плани має на майбутнє? Ми запросили Голову Правління Компанії підбити підсумки року та розповісти про те, чим живе підприємство.

Петре Володимировичу, комплексна реконструкція на підприємстві триває. Як Ви оцінюєте хід робіт? Які результати діяльності підприємства очікуються після модернізації виробництва?

— Головним завданням сьогодення ми вважаємо розвиток конкурентних позицій. А це неможливо без технічної модернізації та впровадження нових технологій. Адже техніка та технології розвиваються дуже швидкими темпами, а ринок постійно змінюється. Для того, щоб бути лідером і успішно освоювати закордонні ринки, потрібно впроваджувати інновації як у сфері виробництва, так і в методах просування продукції.

Вже закінчено реконструкцію адміністративно-побутового корпусу з добудовою нової їдальні. На виробництві реконструюються приміщення, встановлюються нові технічні засоби. Так, вже закінчено монтаж сучасного варочного відділення цеху морозива, що значно покращить якість продукції та дасть можливість збільшити кількість смаків «солодкого холоду». Змонтовано ємності для приймання та подачі рідких інгредієнтів у виробництво. До того ж, приготування сумішей з відкритого методу переведено в закритий завдяки передовому методу безтарного зберігання інгредієнтів, як рідких, так і сухих, а також їх дозуванню в мірний бункер перед тим, як вони подаються в міксер для змішування. Це говорить про те, що всі виробничі процеси автоматизовані! Зараз ведуться пусковоналагоджувальні роботи змонтованої СІР, яка зможе одночасно проводити санітарну обробку відразу 7 маршрутів; також завершується будівництво 3-х камер зберігання продукції.

Зміни настільки разючі, що наші партнери, які доволі часто приїжджають на підприємство, кожного разу дивуються, скільки всього зроблено з часу їхнього попереднього візиту.

Приємно чути високу оцінку підприємства від закордонних представників, які мали нагоду відвідати багато європейських виробництв. Вже проведено благоустрій та облаштування прилеглої території. Отож, реконструкція триває, багато роботи ще попереду, але вже зараз працівники та відвідувачі бачать і відчувають її результати.

Які плани на майбутнє? В якому напрямі зараз працює колектив компанії?

— Сьогодні компанія «Рудь» є лідером ринку морозива в Україні (частка ринку – більше 30%); ми багато працювали, щоб отримати лідерство, але розуміємо, що треба реалізовувати правильну стратегію, щоб і надалі утримувати таку позицію. Ми постійно вишукуємо щось нове, що дозволить компанії «Рудь» бути інноваційною, знаходити нові ринкові можливості. Наприклад, цього року успішно виведено на ринок лінійку «Крем-пломбір». Новий продукт добре сприйняли споживачі, про що свідчать їхні відгуки та обсяги реалізації морозива.

Хочу зазначити, що спеціалісти компанії розробляють новинки у всіх продуктових групах: морозиво, заморожені овочі, пельмені, заморожені хлібобулочні вироби тощо. В цьому році розроблено більше 20 новинок морозива! Зараз проходить активна підготовка до нового сезону: підбираються нові смаки, розробляється дизайн упаковки. Тож буде чим порадувати наших споживачів. Наш план на майбутнє – стабільний розвиток, постійне впровадження інновацій та прагнення не лише вдосконалюватися самим, але й розвивати ринок, підвищувати культуру споживання морозива та заморожених продуктів.

В Україні продукцію підприємства можна придбати скрізь. А наскільки збільшилась експортна географія ТМ «Рудь»?

— Експортна діяльність – це особлива сфера здійснення бізнесу. Потрібно розуміти, що якісний товар, який користується попитом в Україні, не обов’язково є таким, котрий бажають купити іноземні покупці, оскільки вони можуть мати інші звички і вподобання. Крім того, в країні імпорту можуть бути інші вимоги стандартів, інші місцеві звичаї ведення торгівлі тощо. Тож слід прикласти неабиякі зусилля для того, щоб мати успіх за кордоном. Наші багаторічні напрацювання, дотримання стандартів якості, сучасне обладнання та підходи до розробки морозива дозволяють виготовляти продукцію, враховуючи споживчі тренди різних країн. Кількість мов на упаковці нашої продукції може дати уявлення про нашу експортну географію. Хочу зазначити, що протягом останніх років підприємство успішно експортує свою продукцію до різних країн світу: США, Литви, Латвії, Естонії, Німеччини, Польщі, Чехії, Греції, Болгарії, Хорватії, Іраку, ОАЕ, Казахстану, Азербайджану, Вірменії, Грузії, Молдови, Ізраїлю, Туркменістану та Китаю. Наші спеціалісти відвідують міжнародні виставки, активно вивчають закордонний досвід. Тож плануємо в найближчій перспективі розширити географію експорту.

Компанія «Рудь» завжди асоціюється у споживачів з високою якістю продукції. Що нового у цій сфері?

— На мою думку, якість продуктів харчування – це найголовніше в роботі кожного виробника в нашій галузі. І я неодноразово наголошував, що наша компанія завжди приділяла і приділяє особливу увагу якості та безпечності всіх продуктів, які виробляються під ТМ «Рудь». В 2016 році компанія «Рудь» пройшла сертифікацію виробництва морозива за стандартом FSSC 22000, який підтверджує, що система менеджменту безпеки харчових продуктів підприємства відповідає міжнародному рівню. А вже в червні 2017 року ПАТ «Житомирський маслозавод» отримало три сертифікати на системи менеджменту за новими версіями ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та чинного ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». ПАТ «Житомирський маслозавод» бере участь у проекті «Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні», який є частиною фінансованої Європейським Союзом «Програми всеохоплюючої інституційної розбудови» (Comprehensive Institution Building Programme – CIB) у сфері безпечності харчових продуктів в Україні. В рамках європейського проекту Sweco, спільно з компанією «СЖС Україна» в цьому році на підприємстві було проведено аудит на відповідність вимогам систем управління безпечністю операторів ринку харчових продуктів (НАССР), а також тренінг для працівників.

З гордістю можу сказати, що ПАТ «Житомирський маслозавод» відповідає міжнародному рівню, що дозволяє підприємству продовжувати свою експансію на закордонних ринках, налагоджувати співпрацю з великими міжнародними торговими мережами і підвищувати статус компанії в роботі з іноземними партнерами.

ПАТ «Житомирський маслозавод» є одним з найбільших платників податків та підприємств-благодійників в Житомирській області. Скільки податків вже сплачено, які проекти реалізували?

— За 2017 рік підприємство сплатить біля 100 млн грн податків. Ми продовжуємо брати активну участь у благодійному русі, підтримуємо соціально незахищені верстви населення: дітей-сиріт, людей похилого віку; реалізовуємо проекти в спортивній, культурній, освітній, духовній сферах тощо. Більша частина цільової допомоги компанії «Рудь» надається у вигляді фінансових відрахувань, але вагому частку благодійної допомоги також складають внески продукцією та послугами. Особлива увага приділяється допомозі нашим воїнам в АТО. До речі, в цьому році ми знову провели Свято Морозива в Краматорську.

Петре Володимировичу, статус першої особи компанії передбачає певну роль у бізнес-співтоваристві. Як склалися Ваші стосунки з партнерами та колегами?

— З колегами та керівниками підприємств-партнерів у мене склалися дружні стосунки, і це є дуже цінним досвідом, як в особистому плані, так і в професійному. І у нас прекрасний колектив! Ще в період становлення підприємства ми почали підбирати нашу команду: знаходили хороших спеціалістів та запрошували їх на роботу, надавали можливість для навчання як в нашій країні, так і за кордоном, розвивали їхні здібності та професійні навички, відправляли на міжнародні виставки, виробництва та тренінги. Я впевнений, що правильна стратегія в кадровій сфері допомагає працювати в несприятливих економічних умовах. Нині залучення талановитих співробітників та їх мотивація є одним з найважливіших управлінських завдань. Наприклад, на нашому підприємстві цього року середньомісячна заробітна плата штатних працівників зросла на 26,2%, постійно впроваджуються заходи щодо покращення умов праці та побуту.

Скажіть, будь ласка, де Ви берете стільки енергії на втілення всіх життєвих задумів, адже керуєте великим підприємством, до того ж Ви – депутат Житомирської міської ради?

— Якщо добре розпланувати свій день, то можна багато чого встигнути. Життя цікаве, якщо у вас є справа чи заняття, які приносять вам задоволення. Мене захоплює те, що бізнес – це завжди рух! І я радий тому, що у мене є команда вірних однодумців, які завжди поруч зі мною. Зізнаюсь, що великим натхненням для мене є родина та друзі, і взагалі — люди, з якими я спілкуюся. Колись я прочитав, як важливо у своєму оточенні мати позитивних людей, і згодом переконався, що це дійсно так. 

Коментарі
Щоб залишити коментар, авторизуйтесь
Підпишіться на розсилку
Дякуємо!
Перший дайджест — уже скоро.

Дізнавайтеся першими про події з життя компанії, а також цікаві акції, смачні новинки, корисні статті та рецепти.