Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

Упаковка будь­-якого продукту — це розмова зі споживачем, яка ведеться вже багато століть. Спеціалісти вважають, що упаковка та товарні знаки виникли в США. 

Але є докази того, що родоначальником упаковки стала стара добра Англія в кінці XVII століття. ній зберігались ліки — еліксири, бальзами й мазі. Упаковка — це символ, — не тільки її вмісту, але й способу життя споживача. Тріумфальний «хід» різноманітних упаковок бере початок своєї історії з останньої третині XІ століття й триває понині. Перший її зліт породжений ідеєю розфасовки не тільки косметичних і медичних, але й багатьох інших товарів. Зараз важко собі уявити, що в більшості крамничок середини минулого століття борошно й цукор­пісок відважувалися покупцям у випадкову тару, а, наприклад, мило розвозили по американських фермах у напіврідкому стані. Подібна форма торговельного обслуговування сипучими товарами й зараз використається в багатьох країнах світу.

В 1879 році Роберт Гейр у Бруклині зумів налагодити масове виробництво картонних коробок. Через сім років після винаходу Гейра компанія «Quaker oats», упакувавши свій продукт у складну коробку, виявила, що продаж у масштабах всієї країни продукту в невеликих, акуратних, своєрідних упаковках збільшує попит на нього. Через десять років уже всі товари фабричного виробництва продавалися в таких коробках.

Особливий розділ в історії рекламної упаковки зайняла фірмова пляшка Coca­Cola. Напій винайшов фармацевт Джон Пембертон з Атланти. В 1886 році винахід продавався як тонізуючий препарат по 5 центів за склянку в аптеці. Розлив напою в пляшки почався в 1899 році, і негайно народилася турбота підприємця про захист свого дітища від підробок. У значній мірі це вдалося зробити завдяки оригінальній тарі, нині відомої в усьому світі. В 1916 році пляшка специфічної форми була зареєстрована як товарний знак Патентним бюро США.

Серед європейських країн в XІ столітті лідерство по винахідливості й унікальності упаковки займала Франція. На відміну від північноамериканської установки на масовість, тут орієнтувалися на вишуканість й унікальність не тільки товарів, але й у їх зовнішнього «одягу». Наприклад, професійних художників з будинків високої моди, залучали для прикраси пакетів і коробок замовленого вбрання.

Українські споживачі стали справжніми естетами та фахівцями щодо дизайну упаковки. Тай не можливо інакше, адже виробники приділяють велику увагу унікальності дизайнів упаковки своїх товарів. Деякі виробники навіть звертаються до відомих світових дизайнерів за ідеями для упаковки.

Спеціалісти компанії «Рудь» віддають перевагу власним ідеям для створення різних видів упаковки.

ТМ «Рудь» неодноразово була відзначена нагородами за упаковку, в якій випускається продукція. Ось і 2008 рік приніс свої перші нагороди. На конкурсі упаковки, який проводився в рамках виставки «Світ морозива та холоду», компанія Рудь отримала 1 золоту медаль за упаковку для морозива «Імперія­Вишня», 2 срібні медалі за упаковку для морозива «Плодово­ягідне», «Серденько», а також 1 срібну медаль за упаковку для замороженої суміші «Мексиканка».

В умовах зростаючої конкуренції як на світових ринках, так і в Україні, мистецтво брендингу та дизайну — стає економічною зброєю, а володіння прийомами створення сильних брендів — запорукою перемоги учасників «маркетингових боїв». Упаковка є одним з видів такої «зброї масового ураження». Грамотне й правильне її застосування дозволяє досягти гармонії між виробником і споживачем.

Слід згадати, що однією з найвідоміших упаковок морозива ТМ «Рудь» для українських споживачів стала упаковка 100% пломбір, яку, багато конкурентів компанії, вважають за обов’язок — скопіювати.

До речі, в найближчий час, буде здійснено запланований перехід з бренду «100% пломбір» до бренду «100% морозиво», але основні компоненти упаковки буде збережено. В новому сезоні Ви зустрінетесь з цікавими дизайнерськими рішенням, які, маємо надію, Вам сподобаються.

Читайте також