ПАТ «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» — першим серед виробників морозива та представників молочної галузі України отримало сертифікат BRC.
Це — міжнародний стандарт харчової безпеки, який гарантує відповідність продукту загальноприйнятим вимогам щодо якості та гігієни. Стандарт розробив Британський консорціум підприємств роздрібної торгівлі (British Retail Consortium) з метою захисту прав споживачів та створення єдиної системи норм для виробників і постачальників товарів.
Об’єднавши ряд наявних міжнародних норм, стандарт BRC став надзвичайно важливим практично серед усіх представників роздрібної торгівлі у Європі. Це дійсно універсальний інструмент, адже BRC сертифікат може сказати про компанію практично все: від упаковки, яка використовується, та умов зберігання продукції до прагнення виробника безперервно дбати про безпеку споживачів, запроваджуючи сучасні системи контролю.
Наявність сертифіката BRC означає, що продукція виробника контролюється за трьома основними показниками:
- відповідність вимогам системи НАССP;
- наявність ефективної системи менеджменту якості;
- постійний контроль обладнання, процесів та персоналу.
До того ж стандарт безпеки продуктів харчування пов’язує всіх представників цієї галузі в єдине ціле. Йому мають відповідати і ті, хто займається пакуванням продукції, і ті, хто виробляє, зберігає або реалізовує її.
Завдяки комплексному підходу стандарт BRC дозволяє побудувати систему прозорих відносин на продовольчому ринку харчових продуктів та гарантувати їхню якість.