Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

Необхідно визнати, що морозиво в США — культовий продукт. Виробники снеків і цукерок знаходяться в тіні цієї індустрії холоду.

Липень в США — загальнонаціональний місяць мороженого, а третя неділя липня — загальнонаціональний День мороженого. Це свято було встановлено в 1984 році президентом Рональдом Рейганом. Настільки високих почестей були удостоєні ласощі, які люблять 90% населення країни.

Минулого року автор даного матеріалу прожив у друзів в типовій американській сім'ї в місті Сіетл 3 тижні.

Практично кожний вечір після вечері з морозилки діставалося «відро» морозива (сімейна упаковка) і смакувалося всією сім'єю за прогляданням мильної опери.

Цього року «містом-зупинкою» був вибраний Нью Йорк. Як мовиться: «Нью Йорк — місто контрастів». І одного тижня було достатньо щоб зрозуміти, що морозиво в Нью Йорку так само улюблене як і в Сіетл. Але любов ця особлива!

Популярність «імпульсної» упаковки викликана тим, що туристи з різних країн вживають морозиво в невеликих порціях.

Приємно здивував той факт, що в місті дотепер присутні автолавки з морозивом. Виявляється вони залишилися дотепер запитані. Крім того, вони ще знаходяться у хорошому стані.

Також досить часто можна побачити на вулиці холодильні скрині, точь в точь як у нас. Особливі багато холодильних скринь в парках відпочинку. Асортимент представлений в скрині можна оцінити по фотографіях.

В рейтингу популярності (серед кафе — морожених) на першому місці стоять італійські морозивники. Їх морозиво дорожче американського, але по визнанню корінних жителів Нью Йорка і смачніше. На другому місці по популярності коштує американське морозиво і воно ж на першому місці з продажу.

В кафе середнього рівня я спробував три види італійського мороженого (Тортуфо, Спумоні, Тортоні). Порція в 100—120 мл. коштує — 3.25 USD + податок 7% + чайові 20% (це типові чайові в Нью Йорку). РАЗОМ: 4,2 USD за порцію морозива в кафе. Морозиво смачне, хоча Тортуфо ТМ «Рудь», на мою думку, має тонший смак.

А найдешевше морожене у Макдоналдсі. Рожок коштує з податками рівно 1 USD.

Хотілося б наголосити на мережах швидкого харчування «Pinkberry» які, присутні тільки в США і Канаді. Як основну лінійку пропонують відвідувачам заморожені йогурти. Судячи з того, що тільки в Нью Йорку їх налічується 12, можна говорити про їх популярність. Досить часто, корінні жителі Нью Йорка обідають або вечеряють йогуртами. Основна перевага йогуртів Pinkberry — легкість, якість, натуральність, доступність індивідуальної компоновки.

Сподіваюся скоро і ми зможемо балувати себе такими йогуртами. Вгадайте, хто на Україні буде випускати кращий заморожений йогурт?

Спеціально для компанії «Рудь» 
Сергій Козлов
творчий директор
РІА «Рекламне Джерело»

Читайте також
Підпишіться на розсилку
Дякуємо!
Перший дайджест — уже скоро.

Дізнавайтеся першими про події з життя компанії, а також цікаві акції, смачні новинки, корисні статті та рецепти.