Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72

Кожен третій українець обирає морозиво «Рудь». Навіть опинившись в іншій країні, у Польщі, Німеччині чи Греції, — ви однаково зможете знайти в холодильнику той самий знайомий бренд, той самий смак, те саме найкраще українське морозиво! 

«Рудь» — виробник та експортер українського морозива № 1. Наші холодні ласощі народжуються в Україні, але мандрують у різні куточки планети. 

Ми не просто ділимося найкращим — ми пишаємося тим, що український продукт у всьому світі стає символом високої якості!

Морозиво № 1 в Україні

Уже понад 15 років акціонерне товариство «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» — є лідером українського ринку морозива. Зокрема, це підтверджує Асоціація українських виробників «Морозиво і заморожені продукти»*. Бути лідером значить мати найсучасніші технології, найбільші обсяги продажів, найвищу ефективність діяльності та, звісно, найбільше відданих прихильників, заради яких ми і працюємо.

Українське морозиво № 1 у світі

Усі провідні українські виробники морозива реалізують свою продукцію і в межах України, і за кордон. Здебільшого вони постачають морозиво в кілька країн — і жоден з них не має такої широкої географії поставок, як компанія «Рудь».

АТ «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» — не тільки виробник-лідер на ринку України, а й найбільший експортер морозива. 

У гостинній Польщі, колоритній Іспанії, смарагдовій Ірландії та багатьох-багатьох інших, близьких і далеких країнах знають бренд, який пишеться інакше, але звучить так само, як в Україні, — RUD.

Частка компанії з-поміж інших експортерів холодного десерту суттєво вирізняється та становить 61 % від загального обсягу експорту**.

Де смакують «Рудь»

Сьогодні компанія «Рудь» експортує морозиво до 35 країн світу! 

Нові можливості для розвитку підприємства й особливий стимул для модернізації дав нам вихід на європейський ринок. Першими країнами ЄС, куди ми експортували морозиво, були Чехія, Болгарія та Литва.

З цікавого. Пломбір «Ескімос» від «Рудь» дістався навіть до південного полюса! У межах акції «Українське сонце в Антарктиду» компанія «Рудь» постачала морозиво українській станції «Академік Вернадський».

В Україні й за кордоном морозиво «Рудь» однакове?

І в Україні, і у світі морозиво «Рудь» звучить і смакує однаково. Усю продукцію ми виготовляємо зі свіжого молока з фермерських господарств і вершків власного виробництва, а також інших найкращих інгредієнтів з усього світу.

З іншого боку — ми аналізуємо ринки й споживчі запити. На основі цих даних розробляються новинки для українського й закордонного ринку. І здебільшого морозиво відрізняє лише паковання.

Патріотичне морозиво для закордону

Щоб подякувати всім, хто підтримує українців в умовах російської агресії, компанія «Рудь» випустила морозиво From Ukraine with Love. На його паковання нанесено слово «Дякуємо» багатьма мовами світу.

Секрети нашого успіху

Чому від партії до партії морозиво «Рудь» залишається однаково якісним для українців і для всього світу? 

Найкраще інноваційне обладнання, досвід і вірність традиціям, ретельний підхід до розробки продукції й увага до якості сировини — це формула, яка забезпечує наш багаторічний успіх на національному й закордонному ринках.

Кожна партія продукції підлягає мікробіологічному аналізу, який виконує наш сучасна заводська лабораторія. Також вона відповідає за регулярний контроль санітарних умов виробничого процесу.

Крім того, ми приділяємо велику увагу асортименту. Оригінальність і постійне оновлення — те, над чим ми працюємо кожного сезону. 

Компанія «Рудь» відкрита до трендів: ми безперервно стежимо, щоб наша продукція відповідала сучасним тенденціям ринку, поєднуючи в собі передові технології та традиції. 

З цікавого. Для сезону 2023 року ми розробили й запустили в продаж 20 новинок морозива!

Відповідність міжнародним стандартам

Експортна діяльність ― це складна сфера бізнесу: щоб мати успіх за кордоном, підприємство повинно бути конкурентоздатним. 

Конкурентоздатність компанії «Рудь» забезпечує передусім незмінно висока якість продукції, яка відповідає міжнародним стандартам. Крім того, ми зважаємо на баланс економічних інтересів та екологічного підходу.

Які сертифікати дозволяють гарантувати якість і безпечність морозива «Рудь»?

  • ISO 9001 «Системи управління якістю». Гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати.
  • ISO 14001 «Системи екологічного управління». Спрямований на мінімізацію шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. 
  • ISO 22000 «Система управління безпечністю харчової продукції». Дозволяє виділити всі потенційно небезпечні чинники в харчовому продукті й запобігти їх виникненню. Сьогодні це найпрогресивніший спосіб управління, який забезпечує випуск безпечної харчової продукції.
  • Organic Standard. З 2015 року АТ «Житомирський маслозавод» щорічно підтверджує відповідність вимогам аудиторів «Органік стандарт», який входить в офіційний перелік сертифікаційних органів, визнаних у Європейському Союзі та Швейцарії.
  • BRC та IFS. Оцінюють можливості підприємства виготовляти й постачати стабільно безпечну продукцію.
  • HALAL. Поняття «халяль» підтверджує відповідність ісламським нормам. Халяльна продукція не містить компонентів, заборонених для споживання мусульманами, є високоякісною, екологічно чистою, не містить шкідливих консервантів і добавок.

Участь у міжнародних виставках

Один з ефективних інструментів пошуку зацікавлених клієнтів на закордонному ринку — це міжнародні виставки. Компанія «Рудь» — активний учасник таких заходів, де щороку успішно презентує український продукт.

Попри всі обставини у 2022 році компанія «Рудь» взяла участь у виставці Gulfood у Дубаї, найбільшому виставковому заході Близького Сходу, та PLMA «World of Private Label» в Амстердамі.

Ми плануємо й надалі розширювати географію експорту, а тому у 2023 році також обов’язково презентуємо українське морозиво на великих міжнародних заходах!

Експорт в умовах війни

Сьогодні наша ефективність залишається незмінною. Ми продовжуємо робити смачне якісне морозиво, зберігаючи найбільшу частку на ринку України та збільшуючи експортні поставки. 

За відсутності світла, води, з закритими морськими портами та без авіасполучень — ми багато зробили для того, щоб навіть за таких умов залишатися № 1 для свого споживача. 

У теперішніх реаліях у світі зріс інтерес до всього українського, зокрема до української продукції. З’явилися запити від нових партнерів, відкрилися нові ринки. Тож усупереч війні й завдяки докладеним зусиллям ми зміцнюємо свої позиції та продовжуємо розширювати географію експорту! 

* Згідно з листом від Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» № 130/04-23 від 14.04.2023 р. 

** За даними дослідження аналітичної компанії AR-group.

Інші новини
Коментарі
Щоб залишити коментар, авторизуйтесь